2.06.2012

INFORMACJA

Hej!
Następny rozdział pojawi się NIESTETY dopiero ok. drugiego tygodnia czerwca. Jestem na siebie zła, że nic tu nie dodaję. Rozdział III mam już napisany w połowie, i szczerze mówiąc, miałam dzisiaj zamiar go dokończyć.. ale mam stan podgorączkowy i ogólnie jestem trochę chora, a jutro wyjeżdżam na wycieczkę i wolę być w pełni zdrowa. Przepraszam, postaram się dodawać częściej rozdziały. Teraz jeszcze wyciągam ostatnie oceny, bo chcę mieć pasek, a niestety, przez całe trzy lata olewałam naukę i dopiero w ostatniej klasie się za siebie wzięłam.. W wakacje na pewno mi się uda być tutaj o wiele częściej! :) ♥
Pozdrawiam, Kasia (@katherine_nut) xxx

1 komentarz:

  1. Przeczytałam prolog, pierwszy i drugi rozdział, i muszę powiedzieć, że podoba mi się ta historia. Jestem ciekawa czy ich związek trafi do mediów i jak to się dalej potoczy. Czekam na następny, mam nadzieję, że coś niedługo dodasz, ale popraw oceny :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, miło by mi było gdybyś wyraziła swoją opinię na temat mojej pisaniny :)
    http://skip-the-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń