3.05.2012

Prolog


Zwykle nie czytałam gazet, ale dzisiaj  postanowiłam zrobić wyjątek.
Harry Styles z tajemniczą nieznajomą”, „Zauważono: członek zespołu One Direction opuszczał pobliski pub z nieznajomą brunetką”, „Kim jest nowa sympatia Hazzy???”
Widząc takie oto nagłówki, chwyciłam magazyny w swoje ręce i jak najszybciej dostarczyłam do domu.  Zajrzałam już do każdej. Nikomu nie udało się znaleźć jakiś szczególnych informacji na temat tajemniczej brunetki. Jedni pisali, że ma ona 18 lat, inni podali przybliżony wzrost: 170cm. A więc oświadczam wam, że dziewczyną na zdjęciu jest siedemnastoletnia mieszkanka Londynu, Jessica Parker. I wcale nie mierzę 175, a dziesięć centymetrów mniej.

 _____________________________________________

Jak na razie jest prolog. Wiem, że krótki, no ale tak wyszło. Mam nadzieję, że ktoś chociaż będzie czytał moje wypociny, haha. Nie piszę jakoś świetnie, ale już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga. Jutro lub pojutrze powinnam wrzuci pierwszy rozdział. Miłego czytania, i mam nadzieję, że się spodoba. :)

4 komentarze:

  1. Mi się strasznie podoba, czekam na pierwszy rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czytać tylko szybko dawaj następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj wierna fanka :D Wiem, wiem, miałam wczoraj skomentować, ale nie było czasu przez tą burzę i Pamiętniki! Więc uwielbiam jak piszesz, uwielbiam całą Ciebie, ale to chyba już wiesz :D Więc ten pomysł z gazetami jest genialny, wiesz o tym prawda? :* I to "A więc oświadczam wam, że dziewczyną na zdjęciu jest siedemnastoletnia mieszkanka Londynu, Jessica Parker. I wcale nie mierzę 175, a dziesięć centymetrów mniej." AMAZAYN! Takie inne, wiesz o co mi chodzi :D I pamiętaj, zawsze jest mi tu nie marudź i pisz dalej! :* I tak długo zwlekałaś z tym blogiem, więc mam zaciesza jak nie wiem, że go w końcu założyłaś! Sorry, nie wie co jeszcze pisać, idę chyba oglądać bajkę na TVP1 haha :D Potem się rozpiszę pod 1 rozdziałem! LOVE YA! xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha fajny prolog ! :) Podoba mi się chociaż jest taki krótki :D ♥ Idę czytać pierwszy rozdział ! :)x

    OdpowiedzUsuń