3.05.2012

Bohaterowie





Jessica Parker
"W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca."


Harry Styles
"Nie sądzę by naprawdę można było zdefiniować miłość."


Louis Tomlinson
"Każda z dziewczyn na świecie jest piękna i to niepodważalny fakt."


Niall Horan
"Wszyscy mamy poczucie wątpliwości."

 

Liam Payne
"Marzenia są jak gwiazdy. Nigdy nie możesz ich dotknąć, jeśli jednak podążysz za nimi, one zaprowadzą cię do twojego przeznaczenia."



Zayn Malik
"Każda dziewczyna zasługuje na szczęście. One nie zasługują na bycie zranioną."


Elizabeth Monroe
"Tylko człowiek szalony jest w stanie osiągnąć to, co niemożliwe."

2 komentarze:

  1. Jeeeej, w końcu założyłaś bloga. No więc przygotuj się na długie komentarze pod każdymi rozdziałami od największej fanki Inka :)x Na początek Jessica. Uwieeelbiam to zdjęcie Seleny, w ogóle całą ją uwielbiam i kocham. No i cytat Coelho, kojarzy mi się z tym co pisaliśmy na religii, nie pytaj czemu :O Harry wyszedł tak pociesznie na tym zdjęciu, te loczki i w ogóle cały jest mmmm :D Louis z tym językiem, te paski i w ogóle lubię to jego zdjęcie :D I jaki piękny cytat jego wybrałaś, na duchu mnie to podniosło! Potem mój Irlandczyk z gitarą! UMARŁAM! Mogłaś da jakiś cytat z jedzeniem JESUS CHRIST. Teraz czas na Daddy! KURWAJAPIERDOLEICHUJUMARŁAM kocham go, kocham cię, kocham to zdjęcie i jejeje :D A ten cytat jest taki cudowny, że mi się będzie po nocach śniło jak mi to Liam do ucha szepcze haha :D Teraz czas na kochanego Zayn'a :D Te jego włosy i uśmiech, jeeeej :D Taki słodki, taki kochany :) Co do Elizabeth to DZIĘKUJĘ, że wzięłaś to zdjęcie Hayley co mówiłam, takie słodkie jest! I cytat ten co zauważyłam haha:D Normalnie będę się utożsamia z Elizabeth Monroe od dziś! Sorry za taki nieskładny komentarz, taka już jestem i musisz się do tego przyzwyczaić :D :* Twoja fanka forever..

    OdpowiedzUsuń